Tillverkat för hand | Betala med Klarna | Leverans till hela Sverige

Köp- leverans och garantivillkor

Leverans
Garanti och reklamation
Ångerrätt - distanshandel
Hantering av personuppgifter
Cookies

Leverans

Följande gäller för leverans inom Sverige. För leverans utanför Sverige, vänligen kontakta oss på info@bogaarddesign.com.

Alla våra möbler levereras inom 2-4 veckor. Beroende på produkt levereras varan hem till dig som kund eller som uthämtning hos ombud. Levereras varan hem till dig meddelar vi via mail eller telefon och via ombud meddelas du genom mail. Frakt tillkommer och varierar beroende på varans storlek. Kostnaden är specifierad under respektive möbel. Samtliga priser är baserade på transport till landfasta destinationer.

Leveransförseningar

Om leveransförseningar eller avvikelse uppstår utifrån din preliminära leveransvecka meddelar vi dig via e-post eller telefon. Vi förbehåller oss rätten att friskriva oss från alla ersättningskrav till kund gällande leveransförseningar.

Har du frågor om din leverans? Kontakta oss på telefon 0703990392 eller via e-post till info@bogaarddesign.com.

Transportskador

Kontrollera alltid varan vid leverans. Avvikelser, det vill säga godsskada, emballageskada eller saknat kolli noteras på frakthandlingen/handscannern och signeras av chaufför och mottagare. Samma sak gäller vid hämtning av paket/gods hos paketombud/godsterminal. Anmälan ska göras omgående till vår kundtjänst på tel. 0703990392 eller via e-post till info@bogaarddesign.com.

Om skadan upptäcks vid uppackning ska det anmälas till Bogaarddesigns kundtjänst senast inom fem dagar från mottagandet. För att göra reklamationen så snabb och smidig som möjligt rekommenderar vi att ta bilder av den skadade varan och skicka till info@bogaarddesign.com. Observera att varorna inte får användas innan reklamationsärendet är slutfört och att emballaget sparas för eventuell besiktning.